i <3 BJ

25 maj, 2008

tänkte bara säga att jag älskar bildjournalisterna. allihopa faktiskt. inte så jag vill ligga med er pang-bom, men bearbeta mig ett tag så löser vi det med. och ni andra på ålsta, ni äger så förbannat.

ge mig boxargroggar, jeltzinkaffe, gunnar och mattförsäljarn, kärleksbarn, pärlplatte-läggning, alldeles för fulla fridor, ping-pong och kent, anna på studsmatta, vattenpipor, sola på taket, nedränkning tills per blir pappa, motboken klockan helv tre en torsdag natt, trekanter, hångel, kaffe på balkongen, tutningar genom stöde, grillning, stuga fyra, baconstöld, tito, ambrosiakaka och styrdans.

jag älskar er, glöm aldrig det.

ps. bilden suger. jag var full och fattade inte att vitbalansen var sne. kolla tommys blogg (dissident.blogg.se) om ni vill se en bra version.

FEST

2 svar to “i <3 BJ”

  1. Lena said

    Jag kunde inte sakt det själv, jag är tom & sentimental. Pallar inte Värmland, vill till Ålsta.

    För övrigt är det jag som är fotograf till den BRA bilden på Tommys blogg. 😉

  2. Julia said

    Vitbalansen är sne men BJ är raka som Stalin!

Kommentera

