bøger betyder inte bögar

28 maj, 2008

danmark, min kare van. nu blir det utan prickar hadanefter, jag orkar inte sitta och peta i dom hela tiden.

jag både gillar och ogillar danmark. var annars ar antipiratlobbyn så stark som i danmark? har kan man få sex års fangelse for upphovsrattsintrång och de censurerar tydligen pirate bay (har inte dubbelkollat den kallan). inte ens kina censurerar pirate bay. å andra sidan har dombillig och god ol, och dessutom oloppnare vid alla platser på tåget mellan skagen och fredrikshavn. najs. ska se om jag inte kan fixa en bild på det och lagga upp.

jag bor i en stuga med en person som heter gabriel, som jag inte traffat an. ska dra mig ner på unifishkontoret och få några papper att skriva på också, och imorgon ska jag styra upp den danska sjalvdeklarationen, som jag inte fattar ett skvatt av.

ses

 

ps. lank från tommys blogg. intressant. http://anarkisterna.com/2008/05/26/263/

Ett svar to “bøger betyder inte bögar”

  1. Lantlollan said

    Deklarera på danska? Vilket lidande.. PS: Vad kan jag inte göra med ett gök-ur? Ett gök-ur kommer vara det som en dag förändrar mitt liv :b

Kommentera

