det häftigaste någonsin

8 juni, 2008

det här kan vara det häftigaste jag sett någonsin, i teknikväg.
http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/162

och sedan vill jag tipsa om det här spelet:
http://www.funny-games.biz/music-catch.html

4 svar to “det häftigaste någonsin”

  1. Lena said

    shit, vilket typiskt Stefan-spel!

  2. Lantlollan said

    Vadå? Jag fattar inte.. Det lät faktiskt normalt i mitt huvud! Om jag svarar: Ja! Betyder det att du får använda mina ord emot mig och förvränga de och jävlas? Är det någon slags journalistfälla du försöker fånga mig i? Kram på dig där nere i Danmark! PS: Jag fattar inte spelet heller? Den visar mig en svart skärm? Det kan inte vara bra 😐

  3. Lantlollan said

    Okej, då får du väl citera mig då.. Jag hoppas dock att jag inte får mina egna ord uppkörda i ansiktet när jag minst anar det :b Förresten, kan du inte maila vad det nu var som du mailade till den adressen som inte var min fast den här gången maila det till den adressen som faktiskt är min?

  4. Thomas. brordin. said

    Teh old. Du är så efter, ”det häftigaste någonsin” såg jag för ett halvår sedan. tyyyyp.
    Spelet är sääkert två veckor gammalt. såå efter.

    AV!

Kommentera

