jobb imorgon

13 juli, 2008

imrogon börjar jag jobba på en skobutik i ett köpcentrum en bit utanför oslo. det ska bli roligt, jag ska jboba på lager och slipper alltså alla kunder och annat pack.

jag trivs inte med mitt boende, tyvärr, och söker nytt för inflytt så fort som möjligt. det är skitigt och skräpigt där jag bor nu, ingen bryr sig. så om ni vet någon som har ett rum att hyra ut i oslo, hör av er.

senaste dagarna har jag liksom inte gjort någonting, malin har jobbat, så jag har liksom bara dragit runt på stan som en annan hemlös. men nu är det slut på det. tråkigt att malin jobbar mycket kvällar, medan jag bara jobbar dagtid, 8-16. hennes vanligaste pass är 16-00. jaja.

Ett svar to “jobb imorgon”

  1. Lantlollan said

    Tråkigt att du inte trivs med boendet, hoppas du hittar något annat =)

Kommentera

