greit!

17 juli, 2008

jag trivs jättebra på jobbet, det är ju inte sådär våldsamt stimulerande, men arbetskamraterna är jätteroliga. jag jobbar med espen, han som jag ska ersätta, han ska flytta till london och plugga konst. han är trevlig men slutar ju snart. sedan är det de som jobbar i butiken, på kontoret och lagerchefen och jag. lagerchefen är på semester, kommer tillbaka om några veckor. det är lågsäsong nu, men höstvarorna börjar komma in, idag fick vi fjorton stora (STORA) kartonger med stövlar. men istället för att jobba så bakades det våfflor (cred linn) och byggdes plastmuggar-ovanpå-dörren-och-igentejpad-lagerdörrs-fällor för stefan och espen. kanske ska jag och malin ta över hans lägenhet. från första september isf. vi hoppas på det.

6 svar to “greit!”

  1. Julia said

    Hej där.
    Hur länge ska du vara i Oslo egentligen? Länge?

  2. Lantlollan said

    Vad är det för skoaffär? Är det Roots? Det är väl norskt har jag för mig..

  3. Lena said

    härligt! låter fint, du stefan! 😀

  4. Ida Viola said

    Hej hej hej Stefan! Jag saknar dig! Fan alltså att jag är så kass på att hålla kontakt med folk. Så du är alltså i Oslo och har hamnat i köpcenterhelvetet. Men lager är trots allt bättre än butik. Jag är fortfarande kvar på Fields i Köpenhamn men ska bara stanna till siste augusti. Då kommer jag har jobbat där ett helt år (förutom de två månaderna i Venezuela)! Helt sjukt ju. Men jag har kommit in på logopedprogrammet så snart börjar jag plugga. Hoppet från köpenhamnslön till csn-misär känns plågsamt nära men jag är ändå jätteglad över att gå vidare i livet. Hälsa Malin och ta hand om dig min käraste Stefan! Kram Ida

  5. Ida Viola said

    Men du! Om du tröttnar på Oslo är faktiskt Köpenhamn/Malmö helt fantastiskt och jag skulle bli så glad av att ha dig i närheten.

  6. Lena said

    Stefan, jag skulle skicka ett sms om pannkakor till dig idag, men jag hade inget norgenummer – skandal!

Kommentera

