long time, no see.

10 september, 2008

håhåjaja. inte ofta det uppdateras här i krokarna nu.

jag har varit i sverige två helger i rad, det har varit jävligt roligt. först med thomas, jerker, emelie, lena, lena, per och benne i stockholm, på popaganda, där jag blev av med och återfann mobilen, där vi ”smugglade” (kastade över staketet) in en ukulele, där jerker med gul outfit spelade sundsvallssången, där vi drack rödvin och åt pizza i parken, där en tjej raketspydde på rutan på t-banan, där jag såg bob hund.

sedan i värmland hemma hos lena, med thomas, per, julia, tommy, anna, pernilla, benjamin, gästspel av marielle. jag minns att jag gjorde sangria, att benjamin drack en halv liter vodka, att thomas tillbringade ansenlig tid på toaletten på natten mot lördag, att vi åt kräftor och paj, att jag blev mottagen på perrongen i karlstad med en välkomstskylt och ballonger, att tommy och jag i princip blev våldtagna på natten mot söndag, att per sov på en för kort soffa, att vi spelade mixmatch, att vi åt massa ost. mycket bra helg.

annars tuggar det på här i oslo, men idag har jag varit sjuk, vi får se hur jag mår imorgon. förkyld alltså, feber imorse, tillbringat dagen på soffan.

jag har bokat en resa hem nu förresten, kommer anlända långsele tidigt på morgonen den 3 oktober, och åker på kvällen den 5 igen. eller nått sånt.

jag har förresten fått någon att köra med på jobbet! nej, inte riktigt, men en tjej som heter celine ska jobba med mig fram till sista september. det är bra, det har ju varit galet mycket att göra i flera veckor nu.

på tv går smokey and the bandit tre. den är dålig.

2 svar to “long time, no see.”

  1. Lantlollan said

    Krya på dig! PS: Heter inte Smokey and the Bandit något annat på svenska? I TV-tablån står det väl inte den titeln?

  2. Lantlollan said

    PS igen: Fast å andra sidan kanske den heter så i Norge? Men den gick på svensk TV också härom kvällen, under annat namn..

Kommentera

