tips

14 september, 2008

här kommer ett gäng tips, vissa har ni säkert sett sedan tidigare.

först vill jag tipsa om ett blogginlägg, ett viktigt sådant. det är peter sunde, som är pressansvarig på the pirate bay, som har skrivit det, och ni kanske såg honom påp debatt, med janne josefsson, i svt, för några dagar sedan. läs det här.

sedan vill jag tipsa om en konstnär, en grafittimålare i new orleans. här.

och sen har vi djävulsfåret och att det är kört för oss fotografer.

2 svar to “tips”

  1. Lantlollan said

    Du har verkligen uppdaterat på sistone! Jag känner att jag ligger i lä..

  2. Lantlollan said

    Jag försökte just uppdatera lite hemifrån, det gick inget vidare.. Internet här är lika kvickt som ett 56k modem, tillbaka till forntiden liksom =I

Kommentera

