en skitvecka.

24 september, 2008

ja, så kan man summera det. det var tänkt att jag skulle få ett hus med ett eget rum, och istället tappade jag kokande vatten på foten och blev skjukskriven tre dagar. jävla skit. jag ska söka ett jobb till istället. nu är det pengar som gäller. kanske åker jag till stockholm snart iaf, om jag hittar någonstans att bo. vi söker vidare på husfronten, dock.

2 svar to “en skitvecka.”

  1. Lantlollan said

    Jag fattar inte? Vart ska du söka jobb? Ett annat i Oslo eller ett i Stockholm? Lycka till med husjakten!

  2. Lena said

    Jobbigt att spilla kokande vatten på foten, det gjorde jag också en gång.. =/
    Vad händer Stefan? Är det ett tråkigt liv du lever? Ska jag komma och roa dig? Jag håller på att dö av tristess, jag måste göra något i helgen, just nu har jag två alternativ som reser sig ur massan: att åka till sundsvall och gå på saras inflyttningsfest eller att åka till stockholm och vara med på götgatsracet.
    summ summarum: jag behöver bli full!

Kommentera

