nya bud

24 september, 2008

jag flyttar in hos malin och lämnar den gudsförgätna fagerborggaten 45b åt sitt öde. jag ska bo på hennes loft tillsvidare, och om hon blir less på mig har hon lovat att kasta ut mig i vardagsrummet. och vardagsrum har jag ju bott i förr, så det blir nog bra. de har värme också, något som vi inte har haft på flera månader. plus att de hon bor med är trevliga. det blir nog bra, iaf till jag kommer iväg mig till stockholm.

nu ska jag dricka öl. det ska bli gott. med malin, ronan, valerio och daniel, som är malins rumskompisar.

2 svar to “nya bud”

  1. Lena said

    coolt, man vet aldrig vart du ska ta vägen, liksom.. ändrade planer varje gång! ;P

  2. Lantlollan said

    Hoppas ditt nya boende blir bättre än det gamla!

Kommentera

