mer setback

1 oktober, 2008

idag fick jag helg, och vad hænder, precis nær jag slutat? jo, mamma ringer och sæger att jag fått 3000 i restskatt från danmark førra året. FITTA!

imorgon åker jag hem.

3 svar to “mer setback”

  1. Lantlollan said

    3000 i restskatt? Stackare, jag tycker synd om dig..

  2. Lena said

    damn! illa! vart åker du hem? till långsele? till sverige? Stefan, jag saknar dig, kom förbi mig och ge mig en kram, va!

  3. Pillan said

    Stefan, Stefan … du talar (skriver) om fitta som om den vore nåt dåligt.

Kommentera

