hemma

4 oktober, 2008

nu är jag hemma i långsele, igen. här har ingenting hänt sedan jag var här sist. löven är gula, thats it.

igår hälsade jag på mormor och morfar och farmor, som jag även övertalade att sticka en tröja till mig till jul. bra jobbat stefan! idag ska jag med farmor på garnbutiken, hitta mönster och garn, och till mormor med en tröja som hon ska fixa till. sedan är det loppis för hela pengen, förmodligen finns där bara skräp, men man vet aldrig.

Ett svar to “hemma”

  1. Lena said

    vad händer nu Stefan? Hur länge ska du vara i Långsele? Var tar du vägen sen?

Kommentera

