fuck-up

6 oktober, 2008

jag sitter i skövde. det är ju najs. nej, det är det inte. tåget var försenat till örebro, så för att hinna med min anslutning skulle jag byta i hallsberg istället, men jag sov och hamnade i skövde. här hade damen i kassan överseende med sovande resenärer och gav mig till noll kronors kostnad en swebus-biljett till oslo om en timme. kommer till oslo vid fyrasnåret. länge sedan jag gjorde så här mycket roligt på en födelsedag. yay!

jag fyndade hemma i sollefteå på en loppmarknad. ett dominospel för tio kronor och ett game & watch som hette tropical fish i fräscht skick för fyrtio. najs-a.

lena: jag och thomas var hemma i helgen för att jag fyllde år.

4 svar to “fuck-up”

  1. Lena said

    okejokej, nice! 🙂
    fast skövde låter kanske inte så nice! men fint med snälla tanter. grattis igen, btw! 🙂

  2. sören said

    en av mamma söker pappa-tjejerna bor i skövde. hon som dejtar den där underbara same-killen. du hade kunnat söka upp henne och ta reda på vem hon valt (för det lär ju vara klart), skvallrat till se & hör och blivit rik.

  3. Julia said

    även att jag hade ordnat med födelsedagskanelbullar och ljus formade som ditt namn. men men…

  4. Lena said

    Hej! Nu har jag beställt skivor! 😀 tack för tipsen!

Kommentera

