sämsta kvällen någonsin.

19 oktober, 2008

kankse den sämsta kvällen någonsin har just utspelat sig i mitt liv. det började bra med pizza hamme hos brorsan, sedan åkte vi mot stan, jag, thomas och per, och en ordningsvakt hällde ut mitt vin, och jag pekade finger och han ville visa att han var starkare än mig och minkamera åkte i baekn så nu fungerar inte autofokusen, och sedan trodde vi att thomas blivit ficktjuvad så han spärrade kortet och legget och sedan gick vi på kgb och träffade benne och lars och jag ville beställa en fernet åt brorsan men fick inte och svor halvhögt åt bartendern och sedan blev vi utslängda. fyfan.

mer än allt annat hatar jag väktare och ordningsvakter och entrévärdar och allt vad fan ni kallar er. ni vill bara kompensera för att ni har liten kuk och inte kom in på polishögskolan. JAG HATAR ER, och det står jag för. kram till alla andra.

3 svar to “sämsta kvällen någonsin.”

  1. Random dude said

    Sweet!

    Some violence and some hate.

    We like that. But only sometimes.

  2. Lantlollan said

    Om du flyttar till Stockholm och jag får hälsa på så vill jag gå på Urban Outfitters, Weekday och Top Shop, och så skulle jag vilja gå på bio också, jag har ett presentkort på typ 400SEK som bara fungerar på SF..

  3. Julia said

    naw, livet är hård ibland baby 😛
    Idag känder jag lukten av skorpkrydda, då tänkte jag på dig 🙂

Kommentera

