flyttlasset gar osterut!

31 oktober, 2008

yes, ni horde ratt! jag flyttar till stockholm, ska jobba pa apples kundtjsanst pa odenplan eller dar ikring. nasta lordag lamnar jag oslo for gott. det blir en kort post detta, for ikvall fyller valerio, lagenhetskamraten, italienarn, pianokonnesoren, den langhariga tonten, eller vad ni nu vill kalla honom, 28 ar. det firar vi med vin, grandiosa pizza och trip-hop. javligt pa!

visste ni forresten att y och z tangenterna ar omkastade pa tyska tangentbord, som det jag sitter vid nu? liksom ?_)(^# och alla andra tecken. frustrerande ar bara mellannamnet.

4 svar to “flyttlasset gar osterut!”

  1. Lena said

    haha, jobbigt tangentbord!
    men du, vad skoj att du också ska till Sthlm! Alla samlas där, tror jag snart.. Jag kommer och hälsar på, det är ett som är säkert! Var ska du bo?

  2. Julia said

    see you there, biatch 🙂

  3. Lantlollan said

    Grattis till jobbet! Har ni hittat boende? Alltså, flyttar du nästa lördag? Som i nu på lördag? Hm, jag tror jag får köpa ett svenskt frimärke istället för ett norskt..

  4. Lantlollan said

    PS: Jag har förresten massor med svenska frimärken redan.. När får man din adress tro?

Kommentera

