stockholm

9 november, 2008

nu är jag här. kom hit, hälsa på. är någon intresserad av att bo någonstans så hör av er, jag vill också bo någonstans, kanske kan vi bo tillsammans. på måndag börjar jag jobba.det känns läskigt och spännande. det är alltså på apples kundtjänst jag ska jobba, vet inte om jag har sagt det, men nu vet ni det iaf.

idag skulle jag egentligen på visning, men kände mig jävligt opå, så jag smsade karln och sa att jag fått migrän och planerade att ha det resten av livet. han ringde upp, men jag svarade inte, det ångrar jag lite.

nu:frukost.

7 svar to “stockholm”

  1. Lena said

    jag är fetpå! är så galet trött på min situation här hemma att jag ärligt talat övervägt att säga upp mig och dra, fast jag tror inte det är en hållbar lösning. men efter mars tänker jag sannerligen dra, var som helst & hur som helst!

  2. Julia said

    fan vad dum du är, varför gjorde du så för? jag vet inte vart jag ska ta vägen stefan, letar boende både här i örebro och i stockholm. hittar jag inget innan månaden är slut kanske jag åker till ryssland. for real.

  3. Julia said

    förresten i need your help baby, jag tror jag har sumpat bort 238 bilder >.<

  4. Lantlollan said

    Fråga: Har du ingen adress alls just nu? Jag hade tänkt använda en massa svenska frimärken som ligger och dräller i min plånbok för att posta ett brev och ett par hängslen till dig.. Om du inte redan skaffat ett par egna hängslen, annars får du väldigt gärna mina!! Väldigt!

  5. Lantlollan said

    Ang. Fiskarna i Havet: Minns du? Jag känner mig, hm, hedrad? Men va? Har du det papperet? Men vi satte ju upp det på anslagstavlan, eller var du där och norpade det? ;b

  6. Lena said

    Svar: Jag har pratat med Apples kundtjänst som sa att jag måste klippa i kartongen och skicka in orginaletiketten. Men nu har jag lyckats pilla bort själva etiketten, så jag får i alla fall ha kartongen kvar – hel & fin. Ett steg åt rätt riktigt!

  7. Lena said

    Jag glömde, tack för ditt svar! Det lugnade mig jättemycket!

Kommentera

