nörderi på hög nivå

17 november, 2008

jääävligt snygg serverhall

 

jag är för nördig för mitt eget bästa.

2 svar to “nörderi på hög nivå”

  1. Lena said

    oh, nice! Stefan, det är inte fel att vara nördig, kom ihåg det!
    Och du, tack för kommentaren, jag är väldigt vilsen rörande min blogg, å ena sidan vill jag vara smart och skriva bra grejer, men å andra sidan är jag inte nog smart så det skulle bli så dött. och å tredje sidan är det såpass många som läser att jag tycker det känns tråkigt att skriva ett inlägg i veckan. Fast jag är väl medveten om att fyra om dagen är sjukligt, jag har väl fastnat i något slags beroende, kanske. Jag är liksom lite fast i skogen, här händer inte så mycket, livet är trist och så vidare, men man kan ju tycka att det borde ge mig tid att tänka.

  2. Lena said

    Btw, jävla hitech-hemsida! Min dator klarar den inte riktigt, vafan, jag har inte någon kass uppkoppling, skumt!

Kommentera

